چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
آخوند عصام الدین گوکلان"

حوزه/استاد مدرسه ربانیه چنارلی گفت: امید است روزی تمام مسلمانان با هم متحد شوند و در برابر استعمارگران بایستند و از جبهه مقاومت و همه مظلومان دفاع کنند و آرمان مقدس برائت از استعمارگران را در دنیا به رخ بکشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، "آخوند عصام الدین گوکلان" استاد مدرسه ربانیه چنارلی، در وبینار یازدهم سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی، ضمن تبریک ایام هفته وحدت گفت:رژیم غاصب صهیونیستی به خصوص در یک سال اخیر جنایت‌های بی‌شماری علیه مردم فلسطین انجام داده است و بعد از طوفان الاقصی، زنان و کوکان و مردان زیادی در نوار غزه شهید شدند و شاهد بودیم که جبهه مقاومت اسلامی درس جبران‌ناپذیری به اسرائیلی‌ها دادند.جنبش‌های جهادی در حمایت از مردم فلسطین و غزه خدمات بسیاری کردند و جان خود را در راه آزادی فلسطین فدا نمودند.

وی افزود: بعد از طوفان الاقصی برخی از کشورهای اسلامی و علی الخصوص جمهوری اسلامی ایران، حمایت جانانه‌ای از مردم فلسطین داشتند و شاهد بودیم که بسیاری از مستشاران نظامی و مدافعان حرم ایرانی در راه آزادی فلسطین به شهادت رسیدند؛ اما از آن سو بسیاری از دولت‌های اسلامی که باید از مقاومت حمایت کنند، از اسرائیل حمایت کرده و به مسلمانان ظلم بزرگی کردند.

استاد مدرسه ربانیه چنارلی خاطرنشان کرد: اخیرا ما شاهد ترورهای ناجوانمردانه جبهه مقاومت از جمله ترور "شهید اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بودیم که خود و فرزندان و نوه‌هایش در راه مقاومت شهید شدند.

وی عنوان کرد: از کشورهای اسلامی می‌خواهیم از هر دین و مذهبی که هستند، با اتحاد و همدلی در مقابل این جنایت‌ها بایستند. باید گفت، خون شهیدان فلسطینی پایمال نشده و حتی مردم کشورهای اروپایی که زمانی ضد جبهه مقاومت بودند، حامی مظلومین فلسطین شده‌اند و شاهد رسوایی اسرائیل در بسیاری از جشن‌های فارغ التحصیلی در آمریکا و المپیک بودیم.

آخوند گوکلان گفت: مادامی که مسلمانان اعتقاد به آیه وحدت داشته باشند، هیچ‌گاه کنار نخواهند کشید و امید است روزی تمام مسلمانان با هم متحد شوند و در برابر استعمارگران بایستند و از جبهه مقاومت و همه مظلومان دفاع کنند.

وی افزود:امیدوارم فرهیختگان حاضر در کنفرانس وحدت اسلامی به کمک سیاستمداران و حکام کشورهای اسلامی بتوانند از مردم فلسطین و غزه حمایت کنند و آرمان مقدس انزجار و برائت از استعمارگران را در دنیا به رخ بکشند.

آخوند گوکلان در پایان تأکید کرد: علما باید در منابر خود دست از حمایت از ملت فلسطین برندارند و با قلب و زبان خود از این ملت مظلوم حمایت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha